امید جبلی

صدای یادگار پدر در پسر می درخشد

امید جبلی

صدای یادگار پدر در پسر می درخشد

لیتک های تست شده البوم امید جبلی(همه سالم هستند)

لینک دانلو البوم امید جبلی

 

 

 شماره ۰۱ - عشق منی

 

 شماره ۰۲ - قصه عشق

 

شماره ۰۳ - عشق من باش

 

 شماره ۰۴ -دنیا

 

 شماره ۰۵ - نازنین

 

شماره ۰۶ -دل و دین

 

شماره ۰۷ - پنجره

 

شماره ۰۸ -اواز

 

 

 

لینک دانلود اهنگ مریم اثر استاد قاسم جبلی

 

 

 

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
ارتباط شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

Pesarak شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:02 ق.ظ http://www.hezar-o-yekshab.blogspot.com/

سلام. خوبید؟ خیلی ممنون که یادتون بود. اما من آلبوم ماه من آقا امید رو می‌خوام. اگر لطف کنید ممنون میشم.

Nima پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ

از اینکه این آلبوم رو دراختیار ما گذاشتید ممنونم
من در یک مهمانی آقا امید رو ملاقات کردم و مجذوب صدای ایشان شدم. خیلی دنبال آلبومهایی از ایشون گشتم اما توی بازار پیدا نکردم از شماخواهش می کنم اگر آلبوم های بیشتری از ایشون در اختیار دارید رو دراختیار ما هم بذارید.

با تشکر

البته هنوز البوم جدیدی از امید خان بدست من که نرسیده اخرین خبری که از ایشون داشتم این بود که داشتند اهنگ ضبط می کردند در تدارک بودند حالا کی حاظر بشه رو نمیدونم حتما اخبار جدید رو میگیرم در اختیارتون قرار میدم

یا حق

کیوان ذبیحی مهرایران پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.kejvanism.blogfa.com

[گل]
با درود
وبلاگ جالبی دارید تازه با آن آشنا شدم
سر فرصت گذری و نظری بیشتر خواهم داشت
شما را من چشم در راهم

www.mehreIRANzamin.blogfa.com

ارش جمعه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:31 ب.ظ

با سلام
چند سال پیش یکی از دوستان برام سی دی ام پی تری رایت کرد آهنگئ های امید جلی داخل اون سی دی بود اسم البوم ماه من بود در بین آهنگ هایی که برای دانلود گذاشتید فقط اهنگ دل و دین من هستش بقیه آهنگ ها اگر دارید بزارید
با تشکر فروان از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد